vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Vet inte riktigt vilket humör jag är på. Glad, ledsen, arg?

Kategori: Blomman

Tjena bloggen, var ett tag sen nu. Standard repliken på vår blogg. Tur att vi är 4 stycken iaf.
-
Sen sist har min kära vän Simone kommit hem och i morgon kommer Mickan o Hannah hem. Längtar till vår dejt på onsdag var så länge sen nu. Jag kommer nog inte alls se ut som ett lik bland de andra pepparkakorna.
.
I lördags var det firande av Lisa som gällde och därefter drog jag och Jannica med syrran på hemmafest vilket var väldigt länge sen sist. Söndagen var en sliten matchdag men vilket gick oväntat bra. Vinst med 6-1 mot Gottsunda.
.
I måndags blev det häng i Vattholma med Simone innan jobbet och i tisdags häng med Emmisen. I onsdags blev det häng med jannica, corre, tilda och malin inne på inter sport haha.  Därefter på kvällen blev det träning och sedan en cider med hööken.
-
I helgen blir det London så har nog mer intressant att berätta efter det då jag tar mig från Uppsala för första gången på ett "fyrtiofem-minuters" år.
.
Hörs då!
Lyssnar på raymond och maria om och om igen...vad hände där liksom

Kommentarer


Kommentera inlägget här: