vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Sämsta bloggerskan

Kategori: Blomman

Hej där,
 
denna helg har bestått av jobb och sömn och inget annat. Så sliten just nu kan sova hur mycket som helst jobbat 18 dagar i rad varav dubbeldag i går och 3 dagar kvar innan jag får en dag ledigt. Det känns!
 
Men för tillfället har jag bara 10 pass kvar att jobba och det är väl inte allt för farligt. Just nu är det så mkt roliga grejer som närmar sig.
 
15/8 - Då är det dags för en heldag i Stockholm med brudarna och kolla Sverige - Brasilien. Tildas födelsedagspresent.
18/8 - Corres födelsedagsfest vilket ska bli sjukt kul.
22/8 - Min 20 årsdag vilket firas med systemet med Tilda på dagen och firande med familjen på kvällen.
24/8 - Eventuellt kubbbturnering om den inte byter dag nu då. Mitt sista jobbpass denna dag! :D 
25/8 - Min och Jannicas 20 årsfest/avskedsfest!
Bara att jag är ledig efter den 24/8 gör mig lycklig.
31/8-2/9 - Stugan med familjen. Lördagen öppet hus för pappa som blir 50 år den 2/9. 
4/9 - Jaa vad ska jag säga pirrar i magen bara att tänka på denna dag! Då drar vi New york nästa :D
 
Måste bara stå ut tre dagar till! 
 
Pussss
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: