vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

En omröstning kanske vore något

Kategori: Tilda

Hur kan man ändra sig om något från dag till dag? En sak är säker för min del och det är att jag idag inte vet hur min höst blir. Mina alternativ:

-Plugga ekonomieprogrammet. Detta är vad jag vill men som jag bara kan hoppas på att eftersom jag fortfarande är reserv. Varför skulle 5000 personer söka just iår?
-Plugga socialpsykologi. Är det som jag känner för mest just idag. (Men som jag skulle välja bort senast igår) Kursen verkar väldigt intressant och är användbar i alla yrken.
-Plugga ekonomisk historia/samhällsutveckling mellan vecka 36-44 och sen åka utomlands en månad.
-Jobba, finns antagligen pass kvar om jag skulle vilja.

Ett tag var jag inne på att haka på Jannica och Blomman hela resan men den har jag redan valt bort eftersom alla mina pengar som jag så duktigt har sparat ihop skulle vara borta sen när jag väl börjar på ekonomieprogrammet. Så såhär ser det ut. Och jag kan inte riktigt sätta fingret på vad jag vill helst vill. Om jag känner mig själv rätt så kommer jag inte heller besluta något förns in i det sista. Dåligt eller bra?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: