vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Soldiers

Kategori: Höök

Som vanligt så måste man väl börja med och skriva att de var väldigt länge sen man skrev något här sist!

Snabb uppdatering:

Vi har innebandy semi-final den 31/3 mot Stenhagen KK i Stenhagen BoKC 13.15, se till och vara där och heja fram oss till final!

Onsdag den 14/3 var de jobb på dagen, efter de blev de stan med Johannes köpte en ny tröja och lite gott på sys innan vi drog hem till mig för lite tv-spel och bira :) Sen blev de så att vi möte upp Emma på centralen och åkte hem till dom en stund innan jag drog ner till stan och träffade Blomman på Terrassen :) Gick hem från stan vid 3 var hemma runt 4 upp 6 för och åka till jobbet ingen höjdare! ;)

Fredagen efter åkte jag ner till Lanzarote där jag sitter i detta nu! :) Men ska tyvärr åka hem imorrn! :( Haft en mkt bra vecka med massa sol och bira :) I måndags blev de pubrunde med kusinen som jobbar här nere och alla hennes jobbarpolare mkt trevligt :D Sen på tisdagen åkte vi på marknad i gamla huvudstaden Teugise. Sen har de mest blivit steka och dricka bira i solen, inte helt fel! :D

Hoppas alla ni som var i London hade de minst lika bra som jag har haft de! :D
Vi ses och hörs hemma i Sverige, ha de gött :)

Bilder kommer här! ;)

















Lite bilder från resan, avslutar med en bild på syrrans unge Stella som blir 8 månader på tisdag(27/3), stolt morbror till detta lilla charmtroll! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: