vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Kul kväll igår. Panpizza idag

Kategori: Tilda

På fredag åker jag till Manchester har inte fattat det riktigt än men det kommer bli kanon kul. Det blir jag, pappa, bror, Flican, Roger och Johan Lindström. Dream team?
Vi ska kolla på united- west b, gå en rundtur på Old trafford och sen hoppas jag på en hel del shopping. Kom in på någon blogg och där stod det att man skulle åka dit med lätta väskor och att det fanns gallerior som hade 200-300 affärer. Nu jävlar säger jag bara 

Imorgon blir det en vända till Tierp för att fräscha upp håret och sen ska jag provträna för Vaksala. Läskigt, nervöst och spännade på en och samma gång


4 bra år är nu över. Det blir inte samma sak utan er tjejer. Kommer sakna er så in i norden. Ik Rex

Kommentarer


Kommentera inlägget här: