vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Kände att det var dags att visa att jag lever

Kategori: Blomman

Länge sen igen..
London var kanon, jättefin stad med supermysiga hus och bra shopping. London skulle verkligen vara en plats jag skulle kunna leva i. Kommer kanske lite bilder på min shopping andra bilder finns på facebook.
.
Resen av veckan har jag hunnit med en reunion med Hannah, Mickan och Simone det var skitkul att vara tillsammans allihopa igen. Vi spenderade dagen med att kolla på lite bilder och så. Man blir ju inte lite avis på allt de varit med om. Men som tur är haar jag mitt kvar. 5 månader och 9 dagar.
.
Helgen bestod av väldigt mycket jobb men en utgång hanns med i lördag kväll med Jannica, Amanda & co. Väldigt trevligt synd att vi förlora lite tid där inne bara. Idag blir det massa chill och en stund häng med Emma.
.
hörs då!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: