vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Dan före dan före åka-till-London-dan!

Kategori: Emma

Att jobba ute vid Arlanda flygplats gör ju att man blir avundsjuk var och varannan dag på alla lyckliga människor som ska ut på härliga resor, den ena mer spännande än den andra. Denna vecka har jag kollat på flygplanen och människorna och inte alls blivit avis, för på söndag ska jag också ut och åka. Precis som Hanna ska jag åka till London! Fyra dagar i London med Johannes kan ju bara bli mys, kanske får till en shoppingdate med Hanna också ;)

Idag är jag ledig, så skönt. Blev en lång sovmorgon men sen har jag varit duktig, städat, strykt högen med tvätt, och vart på gymmet. Mamma och Filip har också varit här och fikat lite. Nu ska jag handla och kanske växla lite pengar. Ikväll kommer tjejerna hit, myskväll och kanske utgång. Nice bajs! :D




Trevlig helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: