vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Bäst för ikea att jag får tillbaka mina 900 kronor

Kategori: Tilda

Idag ska jag äntligen få träna igen. Ska till gymmet snart och jag hoppas verkligen att det kommer känns bra. Jag och min käre sambo har legat och snörvlat i soffan en vecka nu så det är på tiden om man säger så

Denna vecka kommer jag jobba och försöka hinna med allt annat som bör göras. På söndag åker jag till Ramundberget och blir där 4 dagar. Sedan tar jag bussen hem för att redan nästa morgon sätta mig på ett plan till Valencia. Så ja denna vecka ska jag packa två resväskor en med skidkläder och en med fotbollskläder. För sedan kommer jag vara bortrest i en och en halv vecka och det känns helt underbart


Snart får jag träffa min fina syster

Kommentarer


Kommentera inlägget här: