vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Hur en sak kan få allt annat utan betydelse

Kategori: Tilda

Så nu är det juli om två dagar. Tiden bara rinner iväg. Hade en bra midsommar på Gräsö. Har haft några bra dagar i veckan med fika och gym med bra människor. Sitter på balkongen nu i det fina vädret jag och Wadis ska ut till Ängskär imorgon. Jag har bestämt mig för att jag måste ta det första doppet hur kallt det än må vara i vattnet. Funderar om vi ska cykla till campingen och ta en minigolf. Det hör ju ändå sommaren till

Grillning och fotbollsfinal på söndag. Nu ska jag göra alla sommarsaker jag kan, man kan inte sitta och längta efter sommar en hel vår och sen inte ta vara på den. Nu jädrar
och jag vågade klippa mig

Kommentarer

  • Mikaela säger:

    Jag har en fråga: Börjar ni bli gamla? Varför har ni en bild på en trasmatta? Jag trodde att ni skulle göra massa skoj när ni slutat gymnasiet, vart i ligger det roliga med en matta?

    Svar: Haha gamla börjar vi bli men jag undrar också vart tusan mattan kommer ifrån? Och vem som har gjort om boggdesignen? :O
    Hanna, Tilda, Emma

    2012-06-30 | 21:31:50

Kommentera inlägget här: