vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Allt och lite till!

Kategori: Blomman

Skrev nyss ett långt inlägg där jag uppdaterade om saker som hänt sen jag skrev sist. Vilket var en evighet sen eftersom de gjort om på blogg.se och jag har glömt bort lösenordet. Men nu ska det bli bättring!

Jag har tillbringat 10 dagar på Faliraki i Grekland med Cissi. Älska Grekland! Vi har firat midsommar hos Amanda och midsommardagen hos Mickan med dragkampen och grillning. Två mycket bra dagar! Dessa två värdinnor har även hunnit bli 20 båda två. Själv har jag två månader kvar innan jag lämnar tonåren bakom mig. Känns skrämmande vuxet.

Det är även bara 2 månader kvar tills jag och Jannica lämnar Sverige för några månader vilket känns ännu mer skrämmande. Men känns som början på livet då jag jobbat så länge för det och det här känns som början på något nytt :)

För tillfället hänger jag på landet i två dagar och bara tar det lugnt med mamma. Tror hon behöver sällskap när hon börjar berätta för mig att "Vi grillade och gick ner och badade". Och jag frågar vem är vi?. Hon svarar då Sally (vår hund). Då tror jag mänskligt sällskap är ett måste.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: