vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Sommarlov..

Kategori: Emma

Efter en lång kort vecka med massor av nya kunskaper har jag nu haft två dagars ledigt. Gårdagen spenderades med Nyström´s i Högbo Bruk. Började med en springrunda som sedan följdes av ett besök på relaxavdelning. Lite chillerill och bastubad för att sedan fixa sig till middagen. Fyrarätters måltid stod på menyn. Precis som förra gången jag var där så rullade jag ut från resturangen, jösses vilken god mat. Kvällen fortsatte med en promenad och kortspelande. Imorse efter att sovit skönt i en hotellsäng så var det bara att trycka i sig frukost innan vi åkte hem. Hann med ett kort stopp i Tierp innan vi var tillbaks i stan. Just nu hänger jag och min käre sambo i soffan och ska om ett par timmar bege oss till Luthagen för fotbollskväll!
 
 
Har ingen bild från Högbo så får bli Rhodos istället!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: