vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Sjukligt less och galet taggad

Kategori: Blomman

Less på att vara småsjuk och det värsta är att jag vet att den rosslande hosta jag har kommer sluta som min hemska rethosta. Och då var den här sommaren förstörd!

Efter ha käkat min nya favoritmat pestopasta och mozzarella och tomater till det så ska jag nu bege mig mot stan för att ta en fika med Simone. Kanske kolla lite i affärer med. Blir ingen shopping för mig efter att jag utmana mig att inte shoppa något i Juli. Det bara kliar i fingrarna efter lite nya grejer men nej har jag klarat en vecka ska jag väl klara tre till....
 
Jobb ikväll och sen i morgon bär det av till Västerås för bröllop.
 
Igår efter att jag blev lämnad ensam insåg jag att jag aldrig kommer kunna bo helt ensam. Det blir så tyst och känns så ensamt. Jag tycker om att veta att det finns någon i rummet bredvid så att jag kommer på något superviktigt kan jag prata med någon om det direkt. 
 
Försök att ignorera stöket i bakgrunden.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: