vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Grina av lycka!

Kategori: Blomman

I måndags var en bra dag då körkortet äntligen blev mitt! Kan inte beskriva lättnaden när jag fick höra de orden mer van att höra de andra orden och hålla tillbaka tårar av besvikelse. NU fick jag hålla tillbaka lyckotårarna och sen när jag kom till mamma brast det och hon ba gumman och jag försökte få fram orden jag klarade det!
 
Tillbringat några dagar på landet denna vecka vilket varit väldigt skönt. Idag är jag ledig och hittils har jag bara städat och diskat denna underbara dag. Om någrab timmar får jag besök av Emmsan och därefter trillar Jannica och några tjejer in för middag och förkrök. Vill fira ordentligt men börjar 8 i morgon tyvärr. 
 
1 mån 1 dag till 20 års dagen och 1 mån och 2 veckor till resan börjar. 
 

Min mobil fungerar inte förtillfället då jag glömde betala räkningen men går ju alltid att ringa mig :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: