vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Long time

Kategori: Tilda

Denna dag. Torsdag: Jag har tvättat, haft blom på snabb visit och sen gymmat med Emma. Men nu har jag varit sjukt rastlös i någon timme. Fattar inte vad som händer med mig är sjukt uttråkad och har som myror i brallorna. Vill göra något med action. Göra något. Allt på tvn suger och nu när min käre sambo är på träning kan jag inte ens busa med honom. Vill ha sällskap, kanske har jag sällskapssjukan. Även fast jag nästan alltid har människor runt mig så fattar inte varför. Men jag vill göra något nu. Kan nästan tro att jag slagit i mitt lilla huvud någonstans men så är det inte. Inte vad jag vet?

Börjar redan bli sugen på våren.. Vill ha en kort jeansjacka, nya solbrillor, korta converse, nya shorts osv, osv.. Vårshopping snart eller?



Sötis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: