vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Tisdagen den 24 januari

Kategori: Blomman

Den ganska tråkiga helgen avslutades med en 15-0 vinst mot Saga vilket kändes rätt bra för vår målskillnads skull. Hela klubben hade en bra helg och sammanlagda målskillnade landade på 71-7.
.
Annars har det inte hänt så mycket var helt borta på jobbet och den ända jag gjorde sista timmarna var att städa upp efter mig själv. Nu sitter jag och funderar på om jag ska köpa mina älsklingsskor innan jobbet eller ta det någon annan dag. Blir jobb 16-22 idag och sedan jobbar jag bara på fredag visserligen 9-22 men sen ledig hela helgen. Galet taggad tjej!
.
Jättemycket res abstinens idag då jag suttit och kollat på gamla bilder och bara drömt mig bort. Kollat upp cup för laget och sen kollat igenom massa australien kataloger. Vill åka nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: