vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Onsdagen den 18 Januari

Kategori: Blomman

Dåligt med uppdatering här kan jag känna men för mig handlar det mest om att jag inte har så mycket intressant att berätta. Det ända som händer är jobb, träna, äta, sova och däremellan klämma in att träffa lite folk. också.
.
Helgen bestod iaf av match ute i Björklinge vilket var mindre kul då vi förlora med 1-0. Ingen rolig match då vi varken var bra eller hade domarna med oss. Spelet på planen var inte särskilt kul heller. Mindre kul också att komma till jobbet dagen efter och ser att min käre chef (som är bbk:are) skrivit upp resultatet stort på tavlan i personalrummet. Så de orden stod och hånlog mot mig. Detta resultat glädjer nog höökis med..
.
En spontan kväll på terassen fick vi även till i lördags då jag tvingade med mig Jannica och vi lyckades gå till terassen hela tre gånger. Tilda, forsen och Wadis fick vi även med oss sista gången.
.
I går blev det fuego vilket jag tycker är hur kul som helst speciellt när man skulle battla mot varandra i två grupper. Man var inte ensam vill jag bara förtydliga för då kommer ingen vilja följa med sen.
.
Denna dag var jag ledig vilket var super skönt. Tillbringade den med att luncha med Lisa och Jannica på cupido. Därefter drog jannica till jobbet och vi vandrade en stund på stan istället. Var kul att se henne igen med tanke på att hon hänger mest uppe i norrland nu förtiden. Men i mars blir hon 20 och kommer tillbaks till Uppsala igen.
.
Och nu slutligen på kvällskvisten har det varit match igen men denna gång mot Almunge vilket slutatde med en 6-2 vinst till oss vilket känns bra. Mitt andra mål denna säsong fick jag även till. Kan ju inte direkt säga att jag är någon målgörare. Blev även utvisad vilket var första gången i år och denna gång var jag även det och inte något jag fick för mig när det egentligen var en tjej i andra laget..
.
Blev ett jävligt långt inlägg speciellt när ingen bryr sig om vad jag gjort dessa dagar men var skönt att skriva av sig lite. Tycker vi kör en webcam bild på det för att göra allt ännu töntigare...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: