vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

wappa gappa

Kategori: Tilda

Mitt 2011 var:

Studenten. Studentkryssning och skivor och allt som hör till
Kärlek. Har för första gången i mitt liv älskat en kille mer än något annat
Uppsalabo utan föräldrar och som sambo 
Fyra olika jobb. Alexander. Athen. Melins. Torgkassen
Fotboll i Rex. Ett surt snubblande på mållinjen

Mitt 2012 ska bli såhär (förhoppningsvis):

Första halvåret nu ska jag gymma och bli biff? Nej då satsar på att gymma ibland gör jag (köpt gymkort idag iaf)
Göra en resa i sommar med Wadis. Funderar på Italien. Tips?
Göra något kul med tjerna i sommar hoppas jag?
Bli student i höst
Spela fotboll hur det än ser ut och vart det än blir

Det blir vad man gör det till. Detta år ska bli bra. Har ju lite saker som är bokade och klara redan. Hotell i Sthlm med gullegrisen på vår årsdag. England och fjällen i mars. Nu kör vi. 2012

Finn ett fel





Svar: Första bilden på nyårsafton för ett år sedan. Andra bilder från nyårsafton iår.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: