vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Med stormsteg

Kategori: Tilda

Sön- Gym med Jannica
Mån- Gym med Jannica
Tis- Medelstyrka med Emma
Tors- Cirkelfys med Jannica
Fre- Gym
Sön- Fotbollsträning

Nu håller vi i detta till sommaren okej? Vore ju för väl om man hann och orkade det men jag ska försöka mig på pass på friskis om jag inte kan gå på fotbollen iaf


Roligaste smset denna vecka kommer från min söta storesyster som precis som mig inte är en kattälskare:
Var föresten och kikade på lägenheten. Helt ok, men hon avslutar med att säga att det är en vildkatt som går på hennes uteplats och har gjort det i åtta år. Den skiter och pissar så att man inte kan sitta ute. Antagligen flyttar jag inte dit, i annat fall kommer katten att dö."

Precis som Emma ska jag också till Tierp denna helg. Jobb hos Pelle på lördag och sen kött hos mamma och pappa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: