vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Tanter överallt

Kategori: Tilda

Borde inte sitta här. Borde verkligen inte sitta här när det finns disk och kläder som behövs plockas undan men jag är för trött och seg för att ta tag i det

Borde inte vara så trött heller fast okej har haft fullt upp dessa dagar. I tisdags gjorde jag och min fina syster stan vilket hittills varit höjdpunkten denna vecka :)


Älskar att busa med dig, älskar att skratta med dig, älskar att mysa med dig, älskar allt med dig. Jag ler varenda gång jag tänker på dig för du gör mig så otroligt lycklig. på söndag åker vi till Stockholm och firar 1 år tillsammans. Du och jag

Kommentarer

  • Emma säger:

    Grattis på ettårsdagen sötnosar! :D

    2012-02-06 | 14:34:26
  • Amanda säger:

    Stort grattis till er! :)

    2012-02-08 | 09:53:59

Kommentera inlägget här: