vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Full och lycklig på en bargata i Ayia Napa

Kategori: Emma

Vaknade med ett toppenhumör idag. Utvilad och solen strålades genom fönstret. Blev till att bege sig till gymmet en sväng. Sen har jag lagat mat (kycklingwook) och nu är det lite chill innan jag måste åka till jobbet. Ett pass i baren som väntar ikväll! Imorgon ska jag också jobba men sen har jag en ledig helg vilken jag ska spendera hemma i Tierp con mi familia.

Vet inte vad det är med mig och utländska poplåtar men jag har som dom flesta redan vet en stor svaghet för dansglada låtar där jag inte fattar ett ord av vad dom sjunger ;) Senast i raden är Ai se eu te pego med Michel Teló http://www.youtube.com/watch?v=hcm55lU9knw. Det måste vara känslan av sommar, fest och utlandet som är orsaken till detta, man kan ju inte göra annat än att bli glad!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: