vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

euphoria

Kategori: Tilda

Jag har oflyt just nu. Jobbiga småsaker. I-landsproblem

Som igår köpte jag en plånbok jag tyckte mycket om, senare på kvällen när jag skulle visa den för Wadis så var dragkedjan helt fuckad så fick lov att gå tillbaka med den idag. En tunika jag köpte förut gick tyget upp efter en middag i Sthlm så sen fick jag lämna tillbaka den. När jag skulle använda mitt nya vita stickade linne för första gången fastnade det i kardborrebandet på träningsväskan vilket resulterade i ett inte alls lika fint linne. Och tröjan jag har haft idag har nu tyget gått upp på, så det är som två konstiga streck där fram. När jag tvättade mina converse idag så rispades ett av skosnören av en bit. Jippi?

Och med det dåliga beskedet man fått nyss så känner jag mest att vara kvar i soffan hela kvällen


Något nytt som förhoppningsvis håller? Heja Arne

Kommentarer


Kommentera inlägget här: