vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Du och jag under täcket baby

Kategori: Blomman

Nu har jag jobbat mina 12 dagar i rad och i morgon är en ledig dag. I går efter jobbet mötte jag upp mina jobbisar och så vandra vi till oasia och därefter terassen. Vi firade Anna som fyllde 18 år denna dag. Väldigt trevligt men någon var ju tvungen att öppna dagen efteroch det var ju jag denna gång så gick hem lite tidigare. Vaknade en timme för tidigt och börja göra mig redo för jobbet efter några timmars sömn när jag väl insåg det på väl ut så var det bara hem och försöka hålla sig vaken. Tog ensam hand om min första praktikant någonsin och jag börja inte direkt lätt med en engelsktalande och jag insåg att jag suger på engelska!
.
På lördag blir det utgång med mina fina brudar längtar så sjukt mkt men först blir det dm-match i morgon kväll vilket blir kanon det med :)
.
Hörs då nu ska jag på bio med syrran
vill iväg och uppleva saker längtar så

Kommentarer


Kommentera inlägget här: