vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Det sägs att han har bråttom

Kategori: Blomman

Hallå våra få läsare, vi är väldigt dåliga på att skriva typ två inlägg i veckan när vi är 4 stycken bloggägare. Det är ruttet faktiskt!
.
Helgen var bra med utgång, match och massa jobb. Med jobb har veckan sedan fortsatt men en liten tur på stan med Tildis och Dragon palace med Jannica. I går var det även semeldag men morgonen var ändå ganska lugn på årummet. Men istället blev det en reklaminspelning för uppsala hem som vi fick vara med på. Var ju inte lite nervös när jag skulle stå i kassan och servera mannen i reklamen hah. Speciellet då reklamen skulle handla om att vi har bra service.
.
Idag har jag iaf varit ledig tillbringat denna dag med syrran och mamma. Vi började med att simma sedan blev det lite övningskörning och ö&b där vi shoppade loss. Tavlorna där nere på bilden hitta jag för 29 kr/st. Rätt nöjd!
.
Nu måste jag klä på mig för att dra iväg på träning och sedan blir det dubbelt med jobb i morgon så gäller att vara på topp. Hörs då! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: