vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Vi Mot Världen

Kategori: Höök

Äntligen är helgen över och jobbandet har börjat igen....kort vecka som tur är iaf ;)

Lördagen blev väldigt lyckad iaf, fick min glass som även fick bli min frukost väldigt god, kan rekommendera fler att svänga förbi Årummet för en fika ;) Sedan möte jag upp syrran, blev shopping (nya skor och badbyxor) och väldigt god lunch på Terrassen ( fläskfilen där kan jag verkligen rekommendera, ta beasås istället för rödvinsåsen;) ). Blev påskmiddag ute i Bälinge på det och salu på kvällen, mkt trevligt ;D Käkade på donken innan Robin och jag följde Blomman hem och somande där vid 6, vaknade dock 9 och gick hem hur pigg som helst konstigt nog ;)

Söndagen blev en chill dag med Tomkin Fifa12 och massa bira bara och måndagen blev ännu mera chill ;P

Idag har man jobbat trots att rösten är försvunnen och de hjälper tydligen inte med whisky! Snart kommer Tomkin och då blir de till att kolla på Brynäs matchen, första steget mot SM-Guldet! :D

Heja Brynäs!

/ Kroken



Kommentarer


Kommentera inlägget här: