vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Fräknar är det sötaste som finns

Kategori: Tilda

Jag tänker alldeles för mycket. Oroar mig för saker alldeles för ofta. Tänker på jobbiga saker. Ältar dåliga saker som redan varit och som man inte kan göra något åt. En sak som är säker är att man bara kan ändra och påverka saker i framtiden

Jag skulle vilja göra saker för att bli en riktigt positiv person som bara tar dagarna som dom kommer. Bli en riktig sköning. Men hur gör man? När jag försöker sluta tänka på något resulterar det i att jag tänker på det ännu mera. Men jag har bestämt mig

Jag ska bli bättre på att sluta oroa mig

Nu längtar jag och taggar till lördag då jag ska ha 20-årsfest. Kommer bli sjukt skoj, vänner och släkt på altanen i Tierp. Herregud om 13 dagar får jag gå systemet. Om 13 dagar måste jag åka på vuxenbiljett. Från och med nu kommer jag aldrig mer klassas som barn. Så jävla coolt


Snart ett år sedan. Om tiden fortsätter så här fort kommer jag snart klassas som PRO

Kommentarer


Kommentera inlägget här: