vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Min Ponny

Kategori: Höök

Tjenare alla glada påskfirare!

I torsdag jobbade man på dagen och på kvällen åkte man hem till Tilda där Jannica och Blomman också var och kolla på Sommaren med göran, sjukt bra film! Lika bra varje gång :) Sen lyckades jag somna där lite halvt på soffan så sov kvar ;P

Igårmorse blev de mys frukost med Tilda och Wadis innan vi åkte till Gränbycentrum och shoppade lite, jag kände mig som deras lilla son nästan ;) På eftermiddagen åkte jag ut till Bälinge och fika hos kusinerna och sedan blev de käk hemma hos mor och far :) Kvällen var de Terrassen som gällde med Jannica,Blomman och Amanda, kan sammanfatta kvällen med "hårvax" ...

Nu ska jag snart ta mig ner på stan för Blomman har lovat mig gratis glass! :D Påskmiddag blir de ute i Bälinge sen och ikväll blir de krök!! :)

Glad Påsk! :D

/ Kroken


Kommentarer


Kommentera inlägget här: