vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Dansa Pausa

Kategori: Blomman

Detta väder suger! Jag vill ha sol och bruna ben men det får man väl vänta några månader med.
.
Denna dag består av städningen av mitt rum har samlat på mig en hel del disk sen sist jag städa. Jag är hopplös!
.
Vill även berätta att jag är så duktig och har inte ätit godis, chips, kakor eller liknande på 12 dagar. Det är riktigt bra för att vara ett kakmonster som jobbar på cafe. Nu ska jag komma i form hade jag tänkt :)
.
Helgen blir nog inte så bra för formen. I morgon är det en av årets efterlängtade högtider. Tildas 20 årsfest vilket ska bli så galet kul att jag inte vet vart jag ska göra av med mitt tagg. Måste nästan ut ikväll för att förtagga ;)
.
Kul att brynäs vann sm guld men hoppas de slutar ta över hela facebook nu. Allmänt less på det!
Nu sista städningen. Sen träning. Sist jobb :)
Hörs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: