vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Håll huvudet högt för du är bra som du är

Kategori: Tilda

Denna helg är en ledig helg för min del, kommer inte ihåg när jag var ledig både fre,lör och sön senast. Antagligen var det när vi var i kroatien så ja det är på tiden!

Idag har jag varit i Örebro så nu är alla intervjuer avklarade. Jag håller mina tummar stenhårt för att jag ska få något, mobilen är med mig dag som natt för tillfället.

Nytt och bra: http://www.youtube.com/watch?src_vid=Lp7HIOu9hHA&feature=iv&v=cxLQAfM2EIo&annotation_id=annotation_93493
Rihanna har konsert den 1:a och 2:a november i globen. Någon som är sugen? :)

Snart kommer plutten, imorgon blir det spelkväll hos Corni, på söndag avgörs allt. Så ja vi hörs!

Puss


Vi har varit några hela säsongen. Men vi har kämpat tillsammans.
Chrille. Amanda.Flican. Petter. Joss. Osten. Lisa. Lelle. Anna. Jekka. Frida. Jess. Sara. Mats. Håkan. Uffe.
På söndag kör vi

Bild från: http://jekk.blogg.se/index.html

Kommentarer


Kommentera inlägget här: