vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Saknade Vänner

Kategori: Höök

Som rubiken lyder! Vart fan är du Johannes!?!?:o

Fredagen kommer och allt känns konstigt på jobbet, mkt pga dom nya ägare sen i onsdags. Alla är ändå glada eftersom de är världens bästa fredag och vi ska hem till mig när vi slutar, kolla på lite fotboll dricka bira och käka mat, kan man bli så mkt mer taggad? Vi räknade minuterna hela dagen!:) Som sagt nya ägare på jobbet, vilket betyder en hel del förändringar och massa extrajobb! Men man får se de positivt annars blir de bara skit av allt! Nog om mitt jobb som ingen vill läsa om ändå!

På kvällen drog vi ner på stan till Etage där de blev lite karaoke, inte för mig som tur var;) Nej de var kungen av Norrland (Nicke "The Hell" Hellqvist) som stod för underhållningen och som han sjöng så förstår man vrf de blev sånt liv på hela Etage! Många timmars samtal senare drog vi oss vidare mot flurran för nya äventyr!:) Lyckades iaf få 4 timmars sömn inatt:)

Under kvällen lyckades jag lova hela Emmas fotbollslag hem till mig på fest ikväll, så nu blir de verkligen feeezt hos Mange! Så om dom nu kommer blir de livat grannar var redo, men de vet man ju aldrig;)

Hanna hoppas du har de grymt nere i värmen! Saknar dig nästan;) Ingen som vill dricka Galliano med mig nu ju :'(

Lördag! Nu kör vi gott folk ha en grym dag ni vet vart feeezten är! Allt för mig.... over and out / Kroken :D




Kommentarer

  • Blommis säger:

    Bara nästan? :/

    2011-09-08 | 14:24:48

Kommentera inlägget här: