vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

ny bloggdrottning

Kategori: Blomman

Shit jag leverar inlägg efter inlägg nu bara! Inget intressant eftersom jag inte har så mycket för mig men kanske just därför jag skriver för jag inte har så mycket att göra hmm något att fundera över.

Punkt 1. Idag har jag varit på litet jobbärende och det gick ganska bra faktiskt. Ska provjobba måndag och tisdag och om det går bra har jag heltidsjobb vilket inte skulle sitta helt fel i plånboken. Men får se hur det går och vart får ni veta om det går bra helt enkelt. Det bästa skulle vara om jag kunde ha kvar det tillsammans med mina pass på konsum. Då skulle jag snart vara rich men inte ha så mycket till liv mer än jobb och innebandy.
Punkt 2. Jag ska spela innebandymatchen på lördag. Seriepremiär mot enköping. Vi är tippade att vinna på innebandybloggen och det är verkligen en måste match. Vi måste vinna för att kunna vara ett av topplagen och ta oss vidare som ett av lagen som spelar i den regionala serien nästa år. Helt ointressant tänker alla som kallar sporten fjollinnebandy nu men jag älskar det så! Tråkigt att jag missar göteborg bara men hoppas de får en kanon resa och ändå sparar lite partytagg för att använda den typ nästa helg med mig!
Punkt 3. Jag saknar Emma!
och bara för att vara som alla andra bloggare så måste man tydligen ha en cambild

Kommentarer


Kommentera inlägget här: