vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

I choose you

Kategori: Blomman

Hallå bloggen,
detta har varit en riktigt chill helg har inte varit många sen i april typ. Men det var riktigt skönt fast nu är jag party taggad vilket inte är så bra en söndag kväll för finns ju inte så mycket att göra då. I går var jag iaf hemma hos Simone där även Mickan och Hannah befann sig. Väldigt mysigt och vi träffas alldeles för sällan.
Efter det dåliga beskedet att jag bara har ett pass i veckan på konsum så har plötsligt denna vecka ändå blivit lite planerad ändå vilket gillas. Jobbjakt är fortfarande något jag måste ut på drömde inatt att jag var inne på Lindex och en kvarterskiosk för att lämna cv.
Nästa helg beror helt på om jag får spela matchen eller inte. Om det inte blir någon match kanske det blir Göteborg vilket skulle vara jävligt kul men jag vill inte missa seriepremiären så hoppas jag ändå får spela. Kolla match schemat för detta år och var många tidiga morgonmatcher på söndagar tyvärr.
Vi hörs då!
Det här saknar jag ju lite med skolan! Mobilpingis :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: