vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Du är den enda som aldrig ställt några krav

Kategori: Blomman

Nu var det hela två dagar sen jag skrev och ändå känns det som jag har en ensam blogg för tillfället. De senaste två dagarna har jag provjobbat på Årummet det harvarit väldigt roligt men hatar när man inte kan allt för då känner man sig verkligen som en praktikant. Ska jobba där på söndag med iaf och idag, i morgon o fredag blir det konsum. Och dom pengarna behövs insåg jag just nu när jag sitter och betalar mina räkningar..hatar såna. Sen funderar jag ju på ny mobil oxå skulle vara kul att kunna svara när folk ringer en liksom.
I måndags hängde jag lite med Jannica innan träning iaf och igår blev det mys med en hel liga corre, jannica, tildis och emma. Det gillas man blir ju så glad av sina vänner !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: