vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Dreaming of you

Kategori: Emma

Alla känslor sköljer över mig på en och samma gång. Har panik för det mesta. Vet inte vad jag ska göra med mitt liv. Rädd att jag senare ska ångra det jag inte gjorde. Tänker sedan att jag inte ska tänka så eftersom man ska göra det som känns rätt för stunden. Pratade med min kloka mamma och fick höra många förnuftiga saker. Känner mig ännu mer säker på att jag har valt rätt. Men när jag har valt betyder det att jag måste se till att det blir så. Då satsar jag för fullt, samtidigt finns tanken i bakhuvudet, har jag verkligen valt rätt?



Grekland var underbart. Att vara tillbaks i verkligheten känns som att ha fått en kalldusch över sig. Det är nu jag måste se till att det händer något!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: