vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

don't count the days make the days count

Kategori: Tilda

Kan känna att det är dags för ett inlägg igen. Veckan som var har varit lite som en berg- och dalbana. Började med förra söndagen som verkligen var tung och sen blev det två tråkiga nyheter till och ja sen blev gårdagens kväll inte alls som beräknat..

Men veckan har bjudit på många bra grejer också, speciellt  denna helg har jag haft cashflow. Dubbeljobb både fre och lör. Melins på dagarna, Athen på kvällarna. Och så fick man ju lite kosing igår när Emma och jag stod på loppis också. Har hunnit varit med syster också som varit hemma denna vecka vilket har varit väldigt mysigt :) 

Nu ska jag ta tag i allt som behövs göras denna dag, hur denna vecka ser ut vet jag inte riktigt men i helgen blir det utgång i Gävle. (Det är faktiskt dags att öppna min minttu som jag köpte i augusti) Jag är taggad.

Puss


hej pullan! hej tilda!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: