vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Det finns så många vägar att gå. Jag väljer en och jag hoppas att den leder mig dit jag vill

Kategori: Tilda

Vissa saker är bra konstiga. Som idag när jag körde bussen till Östhammar ringer det från Idre Fjällrestauranger och  frågar om jag fortfarande är intresserad att jobba där och vill komma på intervju. Jag fick lite panik, tänkte över det en timme och bestämde mig sedan för att tacka nej. Nu har jag blivit så inställd på att flytta till Uppsala och att ändra om igen känns bara så fel. Wadis soffa är ju i princip såld så stadslivet närmar sig med stormsteg :)

Detta är bra:
I helgen som var var det lagfest här hemma. Kul kväll med tjejerna
Uffe pratar med några tränare inför kommande säsongen. Hoppas
5-6 dagars jobb denna vecka
Jag vann det allsvenska familjetipset. (Iår igen)
På fredag är det tjejkväll hos den blivande 19-åringen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: