vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Hjälp mig lite nu

Kategori: Tilda

På fredag blir det Eckerö med Amanda, Lelle och Emma. Kanske blir maskerad efter. Antagligen blir det Birger eftersom man faktiskt måste komma på något att klä ut sig till annars. Blir ju antagligen en maskerad senare i höst. Så vet någon något skoj man kan vara? (Tröttsamma eviga fråga varje gång man ska klä ut sig) Tidigare utklädnader jag haft: arab, african bitch, ängel

När jag kör till Östhammar hinner det bli P3 lite titt som tätt. (Påminner mig om ogrästiden lite) Nu har jag fastnat för denna:

Allt grönt
Jag rullar natt och dag
Nu när planeterna har ställt sig på rad
Vi rullar maximalt
För vem vet hur länge känslan är kvar
Det e en vacker dag
En sån som får dig å längta tillbaks

Kommentarer


Kommentera inlägget här: