vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Tycker inte om att sova själv

Kategori: Emma

Måste börja med att ge lite cred till mig själv eftersom jag har varit så duktig, har städat och styrt upp hela huset! Nu är det både fint och luktar gott. Annars har det varit väldigt lungt de senaste dagarna. Jag var in till stan idag för att umgås med mina favoritflickor, vi drack smoothie och snackade skit. Så efterlängtat!

Imorgon ska jag ut på Östersjön. Det blir en t/r på Eckerölinjen med Amanda, Lelle och Tilda för att fylla på barskåpet litegranna. Kvällen blir sedan som den blir ;)







Skönt också att se att Hööken är så taggad för helg!

Kommentarer

  • Besviken! säger:

    Och inte fick jag vara med på någon bild? :'(



    Klart man är taggad för helg, ikväll kör vi! :D

    2011-10-14 | 18:13:37

Kommentera inlägget här: