vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Tankarna går i inredning

Kategori: Tilda

Så nu är det nästan klart att jag ska flytta till Uppsala eller jag ska flytta sen så återstår det ju att se hur det kommer gå

Jag kommer för första gången i mitt liv:
Bli sambo
Bo utan mina föräldrar
Bo i stan
Plugga på universitet? (Om jag kommer in)
Gå på nation

Alltså det är ju sjukt spännande och roligt allt ihop men sedan finns det ju också en del av mig som alltid är orolig.

Orolig över:
Kommer sakna familjen och Fiskvägen
Måste ha ett jobb där jag får jobba mer med bättre lön nästa sommar (Jag vet att jag är töntig slå mig gärna med en kastrull i huvudet om ni vill)




Så nu ska det göras om på Tiundagatan. Jag har skrivit en lång lista på vad som ska införskaffas och vi ska måla köksluckorna vita och byta handtag. Bilderna över är soffan vi ska ha och soffbordet. Vi var nära att köpa soffbordet igår men vi gjorde det inte och nu när jag skulle ta denna bild såg jag att det är nedsatt från 1400 till 900. Jag måste dit och köpa det nu innan allla är borta.

Heja Tilda

Kommentarer


Kommentera inlägget här: