vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

På låtsas

Kategori: Blomman

Att det ska vara så jävla svårt att gå upp direkt på morgonen utan att ligga och dra sig. När klockan ringer halv 9 så går det inte att få upp min kropp utan jag somnar alltid om och vaknar vid 10 igen. När man inte har en tid att passa på morgonen går jag helt enkelt inte upp.

Även denna vecka har det blivit sex dagars jobb. Men det tråkiga denna vecka är att det bara har blivit kvällar och att min enda lediga dag hade innebandyträning och ändå kom hem sent. Så nästa vecka önskar jag att få äta middag med familjen någon dag iaf.
Denna helg är inget att hänga i julgranen direkt men ser framemot  lönen  kan jag säga.
Fredag: 14-22 årummet
Lördag: 16-22 Årummet
Söndag; Match mot björklinge (helgens höjdpunkt!), 16-22 Årummet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: