vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

made of '

Kategori: Tilda

Det var en jättebra kväll igår på Heartbreak i Gävle. Och nu går jag runt med en massa kärlekskänslor till mina flickor (ååh vad jag tycker om att vara med er) och så har jag det där inte allt för härliga bakissuget i magen också.

Snart ska vi åka med min syster som ska ta härjedalingen upp till Norrland igen och efter det ska jag, mamma och eventuellt min bror åka till IKEA. Jag älskar inredning och jag längtar ihjäl mig att få inreda när jag flyttar till Wadis. Jag skulle nästan kunna hugga av mig ett ben för att kunna flytta till honom nu men innan jag kan göra det så krävs det att jag får ett jobb i Uppsala med mer än 10 timmar i veckan. Så det känns som det kommer få vänta ett tag även fast vi båda vill hur mycket som helst redan.

Få se om det kommer några bilder från gårdagen sen

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: