vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Depth over distance

Kategori: Blomman

Dagarna rullar på i full fart då de senaste dagarna bestått av jobb, firmafest och match. Matchen gick vi och vann med 6-1 vilket var kul för vi har nog inte vunnit ngn match med mer än två mål max.
I morse mötte jag upp min nya favorit granne Tildis och så tog vi en promenad. Senare blir det gym med Jannica och ikväll träning. Men måste hinna med några veckors städning som jag förträngt tyvärr.
Jag har även beslutat mig för en sak då jag behöver lite förändring känner jag. Vid nyår ska jag klippa av mig håret! Men fegar lite så blir lite längre än axelhöjd. Så kort har jag inte haft sen jag var 10 så ska bli spännande :)
Hörs då!
Lite längre än såhär hade jag tänkt mig.
Stor saknad..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: