vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Underbara älskade

Kategori: Blomman

Idag fyller min lillasyster 17 år och det närmar sig snart åldern då jag kan ta med henne ut på krogen. För Emma har hennes födelsedag alltid varit skit viktig. Jag har inte fått sova borta kvällen innan hennes födelsedag ifall jag inte skulle hinna hem tills hon vaknar. Hela dagen ska man tillbringa hemma med henne även om hon har planer på att gå bort på kvällen så får man under inga omständigheter planera något att göra själv den tiden. När jag var tillsammas med Henrik förut så fick han inte kom hem till oss på emmas födelsedag för då skulle han ta en bit av uppmärksamheten från henne. Därför känns det så tråkigt att inte kunna fira Emma ordentligt nu när hon befinner sig i Spanien. Men desto mer firande nästa år!
Jag älskar dig Emma och vill ha dig hemma nu!

1 månad och 9 dagar kvar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: