vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

maybe i´m a lion

Kategori: Blomman

Nu har Simone lämnat oss för att åka på äventyr i 4 månader. Hon ska till Australien med sin kusin Sanna. Kommer sakna den tjejen väldigt mycket har inte riktigt förstått att hon åkt än det känns så konstigt. Nu har jag två männniskor jag älskar på alldeles för långt avstånd från mig och snart åker två till. Som tur är kommer min älskade lillasyster hem över jul kan knappt vänta.
Själv händer det inte så mycket i mitt liv jag bara jobbar på för att själv kunna resa någonstans så småningom. Därför har jag inte så mycket att komma med i bloggen! Hörs då :)
Kan ju även avslöja att jag gått och klippt av håret .

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Det blev hur snyggt som helst! :)

    2011-11-10 | 11:48:57

Kommentera inlägget här: