vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Konstigt att man nästan redan kan ha glömt bort känslan av 36 minuters pendling varje dag

Kategori: Tilda

Imorgon ska jag flytta. Tanken var nästa helg men eftersom min syster är hemma och ville till stan och samma med min käre bror så ville mamma och pappa försöka ta det nu. Det känns konstigt och det känns inte som det händer eftersom jag bara ska packa ihop allt imorgon (har inte hunnit packa någonting än). Det härliga är att allt kommer vara kaos eftersom jag inte hinner packa upp något sen för att jag ska åka och jobba klockan tre, skönt!

Skulle behöva ha lite åsikter sen. Jag och Wadis har köpt TV bänk. Jag anser att den blev för stor. Wadis tycker den är bra. (Han är inte så sugen på att ta ner en bänk han byggde i 2 timmar..hm?) Så jag knäpper en bild någon dag så får ni säga vad ni tycker.

Nu väntar sängen. puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: