vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Höstlov?!

Kategori: Emma

Senaste veckan har jag fyllt år lite varje dag känns det som, men igår var i alla fall min riktiga födelsedag. Även jag har kommit in i 19-årsklubben nu! Jag hade en mysig dag som började med frukost på sängen. Vid lunchtid grillade vi korv ute på gården (ja jag bor på landet). På eftermiddagen bakade jag en tårta och några timmar senare kom släkten. Jag har fått många fina presenter, en hel del flytta-hemifrån-grejor så nu kan ni ju gissa på hur sugen jag är att flytta nu! Fick även en dunderbra present av älskling, nästa helg ska han och jag bo på hotell och bara mysa! :) 

Idag ska jag och höstlovsfirarna plus Tilda åka skridskor på Vegavallen och sen äta plättar hos mormor. Kan inte bli annat än en mysig dag ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: