vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Det är i skogen det händer

Kategori: Tilda

Denna vecka har jag:
Målat
Tränat
Jobbat 
Ätit plättar
Åkt skridskor

Och igår var den årliga höstfesten. Hade riktigt roligt. I slutet var jag lite vimmelfotograf så får se om dessa bilder vill komma upp här sen hah. Fick åka hem vid elva för annars skulle jag inte komma till Tierp så jag var fortfarande full när jag kom hem. Det resulterade med att jag satt mig vid facebook och började kommentera massa.. Inte att rekommendera fast det var ju ganska kul att kolla nu på morgonen.

Mitt shotspel är rätt farligt så det får väl följa med ikväll också antar jag. Ikväll ska köttas än mer

Kommentarer

  • Emma säger:

    hahah tilda då. trodde att det var någon som facerapeade dig! men du var bara full hahahah

    2011-11-05 | 11:16:11

Kommentera inlägget här: