vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

vill du ligga med mig då?

Kategori: Blomman

Min mamma får välja musik och hon väljer då vill du ligga med mig då med Eric Amarillo. Så nu sitter vi här och lyssnar på den. Det kändes lite otippat.

Försöker plugga men funderar just nu ganska seriöst på att hoppa av skolan. Förstår verkligen inte filosofin och min bok är borta så kan inte läsa i den heller. Nationella i matte C som är nästa fredag känns ju inte heller som att det kommer bli jättekul direkt. Redovisning av företaget nästa vecka med. Filosofi prov är det också. Nu vill jag bara ta studenten och kunna göra vad jag vill!

Ikväll ska jag och pappa spela lite golf iaf. Jättetaggad på golf just nu hah.
Sen i morgon är det jobb 16-19, sen träning från 19.30-22 och sen slutligen Hannahs skiva på BJ.

Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: