vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

"Klassens Kryssningsfylla"

Kategori: Emma

Hade så sjukt jävla cp roligt igår!! Redan på tåget in till skolan var jag och Tilda på världens bästa humör. Solen strålade och det blåste inte en gnutta! I skolan var det klasskampen, men eftersom vår klass inte är så begåvad hade vi redan åkt ur. Men vi åt iaf en god lunch (hamburgare, pastasallad och glass). Awsome! Sedan åkte vi hem till Jannica för att börja fixa oss inför kvällens bravader. Långklänningar på 4 av 5 möjliga tjejer. Efter det begav vi oss mot Ida där det vankades förfest med S3IDA! Och vilken förfest det blev, den var awsome! Vi delade ut klassbanden och bara hade det mys. Kändes dock inte som om vi skulle komma in på BJ med tanke på tillståndet alla befann sig i haha. Men det gjorde vi och där hade vi också det så satans roligt. Först blev det mat och sen vid tio öppnade dansgolvet och eftersläppet. Var helt galet mycket folk och man kände någon vart man än vände sig. Har aldrig haft så roligt på krogen förut!!!! Bästa skiva ever för att vara exakt!

Vid halvtretiden begav vi oss hem till Wadis för lite sömn. Nu idag blev det ner till Max för att bakiskäka lite och sen fixa morsdagspresent till mami. Resten av dagen har jag sovit på soffan och nu tänkte jag nog ta mig ut till Heden och kika fotboll.

Ha en fin helg alla och börja tagga studenten!


Bilden är Ida-Marias, ska ladda upp mina egna bilder snart också om jag hittar sladden!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: