vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

det här är värt att dö för, mitt hjärta blöder

Kategori: Blomman

Nu är det väldigt dålig uppdatering på bloggen då vi haft fullt upp med annat. Plugg/träningar/party tar mycket tid!
Sen sist har jag jobbat ett stressigt pass på konsum med sjukt mycket folk, varit utelåst och vilse, firat valborg, prov, tränat, sovit, skivor.

Valborg var kanon inte som valborg brukar vara men det var en bra dag och kväll iaf.

I går var jag på Mickans skiva på flustret vilket var väldigt kul. Det var rätt så mycket folk vilket var kul. Jag börjar bli galet taggad på vår egen skiva nu. Efter flustret mötte jag upp mina sovkompisar som befann sig på BJ och så vandrade vi hem till mig. Bestämde mig för att skippa skolan helt idag och har i stället städat och tagit en långpromenad med Sallan. Men nu måste jag snart ta tag i plugget med  även fast det inte är lång tid kvar gäller det att hålla i nu och orka.

I morgon blir det skol-sm final i innebandyn visserligen på bänken men kul i allafall :)
Sen i helgen bär det av till min stuga med Jannica och Corre för golfkurs så får se hur det går hah.

Livet rullar på bra nu och det är bara att njuta :)
Hörs då!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: