vårtgemensammaliv

Emma+Tilda+Hanna+Höök

Och när du satte eld på min hamster Hussé & sen serverade honom på kebab-buffé

Kategori: Tilda

Vågar jag göra något annat än skriva nu? Jag tror inte det så nu är jag tillbaka heh..

Dessa veckor som jag har varit "borta" har jag pluggat, tränat & provjobbat. Jag provjobbar på restaurangen Alexander som ligger vid Islandsbron så att jag ska få sommarjobba där i sommar. Det är grymt svårt med tallrikarna men sen så känns det som jag börjar lära mig det mesta nu :) 
Idag är det plugg som väntar.. Är "sjuk" från labben så att jag kan plugga IE & svenska hemma istället. Ikväll blir det träning och efter det kommer min fina kille på besök.

Mitt inlägg är inte världens skojigast idag så därför bjuder jag er på en gammal sköning!
Emmas & min låt i åttan eller något tror jag.. Vi nötte den så mycket så jag kan den än idag hah..
http://www.youtube.com/watch?v=izT4bP_cEMU - Sorry Mohammed

Vi höres alla. Förhoppningsvis tidigare än om två veckor! (Nej då jag lovar jag ska förbättra mig)
¨
Puss Tilda (den återvändande samurajen)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: